حروف صداداردر زبان انگلیسی - Vowels in English

سطح: Beginner , Pre-intermediate

453

شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

حروف صدادار چیست؟
حروف و صداهای گفتاری به دو دسته تقسیم می‌شوند: صداهایی که هوا توسط لب‌ها، زبان یا گلو قبل از خروج از دهان مسدود می‌شود و صداهایی که در آن هوا مسدود نمی‌شود. صامت‌ها صداهایی را نشان می‌دهند که مسدود شده‌اند. مصوت‌ها صداهایی را نشان می‌دهند که مسدود نیستند.
در حالی که صامت‌ها با نحوه مسدود شدن هوا متمایز می‌شوند - مانند چسباندن زبان به پشت دندان‌های جلویی برای d و t یا بستن لب‌ها برای b، m و p - صداهای مصوت با زیر و بم، لهجه، حجم و صدا متمایز می‌شوند.
پس حروف صدادار چیست؟
 حروف a، e، i، o، u - و گاهی اوقات y – حروف صدادار هستند. با این حال، برخی از صامت‌ها، مانند h، r و w نیز می‌توانند صداهای مصوت ایجاد کنند. در دستور زبان، این حروف هنوز هم صامت محسوب می‌شوند و از قوانین مصوت پیروی نمی‌کنند.
حروف صدادار هم در املا و هم در دستور زبان نقش مهمی دارند. آن‌ها همچنین تأثیر مستقیمی بر نحوه استفاده از صامت‌ها دارند، مانند املای کلمات با صامت‌های دوتایی. تفاوت بین Hop و Hope را در نظر بگیرید - وجود e بی صدا در انتها قوانین مربوط به نحوه به هم پیوستن برخی کلمات را تغییر می‌دهد.
چه زمانی به حروف صدادار نیاز دارید؟
برخلاف صامت‌ها، هر کلمه حداقل به یک مصوت نیاز دارد. تعداد کمی استثنا وجود دارد که در زیر توضیح می‌دهیم، اما در کل قاعده این است. علاوه بر این، هر هجا به صدای مصوت نیز نیاز دارد. اگر کلمه‌ای بیش از یک هجا داشته باشد، به بیش از یک مصوت نیاز دارد. 


Wish you the best. 

 

برای اطلاعات بیشتر لطفا لینک زیر را مشاهده نمایید: 

grammarly.com

empty comment

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود
follow us on social media and register on the website

پست های این استاد

همه پست ها
پست متنی
حروف صداداردر زبان انگلیسی - Vowels in English

حروف صداداردر زبان انگلیسی - Vowels in English

آیا با حروف صدا دار در زبان انگلیسی آشنا هستید؟ چگونه می‌توانیم این ح…

453

شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

درخواست تدریس خصوصی

برای اینکه بتونید با استاد کلاس خصوصی داشته باشید، کافیه روی دکمه درخواست تدریس خصوصی کلیک کنید. ما پیام و مشخصات شما رو به استاد میرسونیم.

درخواست تدریس خصوصی
مسعود پناهی

حروف صداداردر زبان انگلیسی - Vowels in English

استاد: مسعود پناهی

پروفایل استاد